Populaire berichten

Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 13 juli 2012

Door Tom Bracke: kristaltherapeut

Toermalijn heeft een sterk reinigende en beschermende werking. De steen aardt, brengt balans in lichaam en geest en zet negatieve energie, gedragspatronen en gedachten om in positieve.

Toermalijn reinigt het aura en het lichaam en verwijdert negatieve energie. Hierdoor worden
de chakra's, het lichaam en emoties in balans gebracht. Dit bevordert ontspanning, begrip, zelfvertrouwen, voorspoed en vermindert blokkades, angst en het aannemen een slachtofferrol.

Toermalijn heeft een bijzondere connectie met bloemen en planten. Het bevordert hun groei en
beschermt tegen ongedierte.

Naast de bovenstaande eigenschappen heeft en zwarte toermalijn nog de volgende aanvullende
eigenschappen:

Zwarte toermalijn aardt en beschermt tegen negatieve energie in al haar vormen: computerstraling,
Gsm-straling, elektromagnetische straling, zwarte magie en vervloekingen en stress en spanningen.
Hierdoor werkt de steen ontspannend, vergroot de vitaliteit en bevordert een neutrale houding en
logisch rationeel denken.
Lichamelijk heeft de steen een positief effect op het immuunsysteem en pijn.

11 reacties:

Anoniem zei

Interessant Tom je bent terug van weggeweest. Patsy

Anoniem zei

Zwarte toermalijn aardt en beschermt tegen negatieve energie in al haar vormen: computerstraling,
Gsm-straling, elektromagnetische straling, zwarte magie en vervloekingen en stress en spanningen. Kan dat weerlegt worden met bewijzen of is dit gewoon .............. Susan

Tom zei

Dag Patsy
inderdaad, net terug van een rondreis door Thailand en Cambodja. fantastisch land en vooral lekker eten en heel vriendelijke mensen.

Dag susan, Zwarte toermalijn is inderdaad de steen bij uitstek voor wat de elektrosmog betreft. Voor zwarte magie en vervloekingen zet ik wel mijn joker in hoor (geen ervaring mee):-)
Ik persoonlijk heb verschillende toermalijns in huis liggen en heb ook altijd eentje bij mijn GSM zitten. Belangrijk is wel om de steen op regelmatige tijdstippen te reinigen en op te laden.

Groetjes

Anoniem zei

bedankt Tom ! denk dat laatste "Belangrijk is wel om de steen op regelmatige tijdstippen te reinigen en op te laden."
Hoe reinigen ? ? ? ............ Susan

Tom zei

Dag Suzan,

op de blog heb ik al een stukje gewijd aan hoe je het best een kristal reinigt en oplaadt. Voor zwarte toermalijn is een paar minuutjes onder koud stromend water zeker OK en een nachtje opladen in het maanlicht en jouw steentje is terug in perfecte conditie

Groetjes

van der jeugt zei

Waarde medewerker,

Ik heb even een vraagje.

Ik gebruik voor het ontstoren van hoogwaardige geluidsapparatuur diverse accessoires op basis van kristallen, hoofdzakelijk toermalijn. Onder meer houten kistjes gevuld met kristallengruis die om kabels worden geklemd. jvpolen@planet.nl
Ontvangen op onze yanga.be blijkbaar geeft hij de reacties niet gezien, misschien een antwoord hier en op zijn email groetjes William

Tom zei

Hoi,

Ik vermoed dat dit inderdaad ook wel doeltreffend kan zijn hoor, op de manier zoals jij het doet.
In de cursus kristaltherapie die ik gevolgd heb, zeggen ze om de negatieve stralingen tot een minimum te herleiden bij elk elektrisch apparaat een zwarte toermalijn te leggen en deze op regelmatige basis te reinigen om zo tot een optimaal resultaat te komen.

Groetjes

Anoniem zei

Is het dan niet beter om een toermalijn om je hals te hangen , je kunt immers niet overal waar je komt de stenen gaan neerleggen he ;)

groetjes Thea

Anoniem zei

ps. Ik ben lekker bezig , met zalfjes enz. op dit moment drink ik de stinkende gouwe thee , ligt aangezoet. Smaakt me prima. Ik was aan het surfen of een zalf ook gemaakt en effect kan hebben als maceraat op de rest van de huid..(bij deze dus ook tevens een vraag ) Zo kwam ik op jullie website uit. Ik vind het een leuke en prettige website dat wilde ik ook nog even zeggen.
Ik kom dus vaker snuffelen ;')
nogmaals groetjes
Thea

Anoniem zei

waar kan ik deze steen koopen

Anoniem zei

Misschien een wat domme vraag. Maar hoe kan ik de zwarte toermalijn in het maanlicht opladen? Zowel de zon als de maan komen voor mijn flat aan "de verkeerde kant". Ik heb aan die kant nl geen mogelijkheid om de steen neer te leggen. Aan de kant waar de zon onder gaat kan ik de steen wel buiten leggen maar het zon/maanlicht komt pas erg laat op mijn balkon. Kan dit ook of moet de steen echt door de maan beschenen worden? en hoe te handelen als het regenachtig en zwaar bewolkt is? Ik heb pas sinds kort een zwarte teormalijn, dus behoorlijk onervaren.

groeten, Nico

Facebook

Even Doorklikken